/Files/images/IMG_0247.jpg

Історія закладу освіти

Дружбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 має свій історичний шлях утворення і розвитку з кінця ХІХ століття. Видатна людина того часу – Швець Іван Трохимович. Він до Жовтневої революції закінчив Михайлівську початкову школу, став видатним ученим у галузі теплоенергетики.

У житті і розвитку школи після Жовтневої революції і до Великої Вітчизняної війни можна виділити 3 великих періоди. Перший (1918-1922 рр.) – початкова школа. Другий період (1922 – 1930 рр.) – час сміливих експериментів і разом з тим великих помилок на шляху до створення нової школи.

У 1923 -1924 н.р., в період відбудови Хутір-Михайлівського рафінадного заводу, на базі початкової школи заводу був відкритий 5 клас, так як підростаючому поколінню необхідне було семирічне навчання.

У 1924 – 1925 н.р. було вже 2 класи неповної семирічки – 5-ий та 6-ий, а в 1925-1926 н.р. був проведений перший випуск Хутір-Михайлівської семирічної школи, як вона тоді називалась.

У 1925 – 1926 н.р. семирічна трудова школа зайняла приміщення колишнього 32-го гуртожитку робітників заводу.

У 1961 році дві школи (російську і українську) з'єднали в одну, яка розташувалась у чотирьох будівлях та отримала назву Дружбівська середня школа.

Відкриття нової будівлі школи сталося 1974 року.

Перейменування назви школи за історію її існування відбувалось 4 рази. Востаннє школа змінила назву 29.08.2007 року і тепер це Дружбівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ямпільської районної ради Сумської області.

Влітку 2007 року частину 1 поверху перебудовано під дитячий садочок, 68 малюків почали відвідувати його.

У 2011-2012 н.р. у школі навчається 257 учнів, 71 вихованець дитячого садочка. Кількість класних кімнат та навчальних кабінетів – 26.

Є діти – є перспектива розвитку школи.

Перспективи розвитку:

· впровадження нових педагогічних технологій та інформаційно - комунікаційних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на розвиток особистості;
· робота школи над методичною проблемою «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості в процесі навчання і виховання»;
· впровадження особистісно орієнтованого підходу у навчально – виховний процес.

Кiлькiсть переглядiв: 144

Коментарi